petek, 30. julij 2010

Abrahamov šepetalček

Bližal se je Abraham in ob povabilu na tak dogodek vsi začnemo premišljevati kaj bi kupili slavljencu/ki ?!? Ta problem raste sorazmerno z dejstvom kako blizu smo tej osebi, koliko jo zares poznamo – ali vemo kakšni so njeni hobiji, cilji, želje… Kaj za vraga kupiti ? Ta oseba ima takorekoč že vse. Na tej pomembni rojstnodnevni zabavi se pač ne moremo pojaviti le s steklenico vina, sploh če gre za žensko in le-ta ni katera od najbolj navdušenih ljubiteljic žlahtne kapljice. Ko gre za poroko, par pogosto izrazi željo kaj si želi, vendar je to druga zgodba, saj si ženin in nevesta najpogosteje šele začneta ustvarjati svoj dom, družino ali pa želita prispevke za skupno blagajno, ki jo bosta izpraznila za poročno potovanje ali izbrane materialne stvari. Abrahamovci so v najlepših, zrelejših letih, ponavadi že imajo vse kar potrebujejo in ob okroglih obletnicah, starejše kot smo, menim, da je eno najprimernejših daril to, da slavljenca/ko razveselimo s čim globljim, narejenim po meri, za obujanje lepih spominov ali kot motivacijo za nadaljnje življenje.


Ker je moja sorodnica lansko leto praznovala abrahama, sem se srečala z enako težavo (kaj kupiti) in se po večdnevnem tuhtanju odločila, da bom darilo ustvarila sama, njegova vrednost bo tako neprecenjiva, ker bo darilo namenjeno le in prav njej. Tako ne bo le eno izmed serijsko proizvedenih, običajno predragih daril s polic trgovine, z nakupom katerega pravzaprav najpogosteje nikoli ne izveš ali je bilo pravilno izbrano.

Tako se zgodba nadaljuje in kolegica si je z veseljem oddahnila, ko se je spomnila na moje scrape, ji je žarnica posvetila. Meni pa tudi, saj sem dobila naročilo .

Prinesla mi je štiri slike in skopo  opisala bodočo slavljenko, tako da je bilo kar težko najti tisto rdečo nit kako naj se vsega skupaj lotim. Kako velik bo kolaž sem se odločila takoj, kako bo izgledal sem pa razmišljala naslednja dva dni. Pričela sem z rezanjem in se srečala s prvim izzivom, saj je bila izbrana velikost 60x60 cm, moja delovna miza pa meri v dolžino sicer 150 cm, vendar v širino le 60 cm in to nikakor ni dovolj, ko se lotiš takega projekta. Ko se rojevajo scrapi imaš namreč poleg sebe nešteto pripomočkov, papirja, trakov, orodja in vseh ostalih pripomočkov. Tako sem par dni skakljala iz sobe v sobo ter postavljala, premikala. Postavljala sem vse skupaj v eni sobi na tleh, lepila na mizi v drugi sobi. Prijetno s koristnim, tisti teden sem izgubila kakšen gram .

Ta Abrahamov megašepetalček je slavljenko baje izredno navdušil in za piko na I se je še povsem ujel z rdečo nitjo vnaprej zrežirane (nama s kolegico dotlej neznane) zabave, saj je imela s seboj albume iz starih časov za obujanje spominov in je bilo to darilo nadgradnja vsega.

Najbolj sem vesela, ko prišepnem po meri in šepetalček pristane v rokah, ki si ga zaslužijo in znajo ceniti njegovo poslanstvo.



¸


 


Ni komentarjev:

Objavite komentar