torek, 27. julij 2010

Toni's concerts


mali scrapbook cca 27 x 20 cm, kot poklon za rojstni dan. Nekateri, ki radi obiskujemo koncerte shranimo tudi karte, ki se nato nabirajo po predalih, mapah... In ker se je moj rocker počutil malce zapostavljenega, saj zanj še nisem ničesar ustvarila, je bil njegov rojstni dan (konec marca) kot nalašč primeren za mojo prvo poskusno "concert" knjigico. Tako, so sedaj vse karte, ki jih je uspel shraniti, lepo na svojem mestu. Zaradi začetniških težav sem jo delala kar cel teden, rezultat pa je takle. Bistvo sem dosegla, saj je bila obdarovancu zelo všeč in že navija za novo, skupno. Da sem to sploh zmogla, pa velika zahvala mojima dvema mentoricama, ki sta poskrbeli za dve super ustvarjalni delavnici: Petra in Jana .

Bon Jovi
Nirvana - zadnji njihov koncert sploh...
Green day
Lenny Kravitz
G3: Steve Vai, Joe Santriani, Robert Fripp 
Van Halen
Guns n' Roses

Big foot mama
Aerosmith
Parni valjak
zadnja stran je skrivala presenečenje za obisk koncerta legendarnih Hazardov, skupine najinega otroštva


Ni komentarjev:

Objavite komentar